Wybór reklamy do kalendarza

Ładny kalendarz reklamowy to fantastyczny prezent dla każdego klienta, który robi zakupy w twoim sklepie. Jeżeli np masz sklep internetowy i obsługujesz w nim klientów i w tym sklepie klienci robią zakupy np w określonej kwocie, to możesz im zaoferować do każdego takiego zakupu gratis z postaci kalendarza reklamowego wybranego przez ciebie formatu. Możesz również wyznaczyć, że kalendarze reklamowe będą przyznawane gratis wyłącznie do zakupów na określoną kwotę, przykładowo, gdy twój klient kupi w sklepie za minimum 100 złotych, lub minimum za 200 pln.




Kalendarze proponowane klientom mogą być również w sklepach stacjonarnych i tutaj dokładnie tak samo sklepy przyjmują ten sam sposób postępowania, mianowicie dają swoim klientom określoną kwotę, po której przekroczeniu klient otrzymuje rzeczony kalendarz. Kalendarze reklamowe to kalendarze rzeczywiście różnej jakości, przy czym musisz pamiętać o tym, że kalendarze tego typu są proponowane w różnych wersjach. Na przykład kalendarze reklamowe mogą posiadać grawer i w tak zaistniałej okoliczności trzeba za nie zapłacić więcej. Mogą posiadać także jedynie logo i na przykład dane adresowe lub jedynie logo i zdjęcie przykładowo ze sklepu albo zdjęcie twoich towarów. Te opcje są różne i każda firma ma swoje własne pomysły na to, jak powinny wyglądać jej kalendarze reklamowe. Czasami drukarnie albo agencje reklamowe pomagają w wybraniu odpowiedniej formy zaprezentowania się na takim kalendarzu. Nierzadko kalendarze mają jedną stronę, innym razem są dzielone, jeszcze innym najważniejszy aspekt stanowią fotografie na takich kalendarzach.
Źródło informacji: http://www.producent.kalendarzksiazkowy.pl