Kalendarze trójdzielne

Nie ma chyba prostszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Oczywiście nie chodzi tutaj o te małe kalendarzyki kieszonkowe albo do portfela, tylko o prawdziwe bardzo duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na cały rok albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak jednocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas używa wszakże kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a nawet tysiące takich kalendarz i wręczają je zainteresowanym osobom klientowi, który w czasie przedświątecznym albo noworocznym zrobi zakupy np za określoną kwotę. Takie kalendarze można również wręczać do każdego zakupu lub na przykład można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować na przykład kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my mielibyśmy ochotę w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w tak zaistniałej okoliczności są fajnym rozstrzygnięciem, po to są spore kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. O ile firma myśli rozsądnie, to po pewnym czasie zainwestuje w kalendarze trójdzielne lub inne i przekona się, że takie gadżety w rzeczywistości dobrze sprawdzają się w promocji firmy. Nie ulega wątpliwości, że to świetny pomysł.
Więcej informacji: polecam zerknąć na informacje o projektowaniu logo