Skuteczne pozycjonowanie słów kluczowych

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony oraz wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Aby jednakże dana witryna miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe wymagania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi powinno się się liczyć, jeśli preferuje się bardzo dobrze wypozycjonować swoją witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się pierwszy raz w lutym 2011 roku i od tego czasu zajmuje się analizą treści strony w stosunku do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają mało wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony lub nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei zajmuje się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat rozważa linki strony. Jeżeli już strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeśli nawet inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów lub korzystają z Systemu Zamiany Linków, wtedy ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka zajmuje się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w relacji do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi dostosować jednakowy do niego wynik. 1-szy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeśli chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dopasować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął również bezpośrednio na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm skupia się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i świetnie na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które chcemy pozycjonować bardzo dobrze muszą być przede wszystkim zrobione w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Zobacz: http://onephoto.net/?user=222696. Po co firmie pozycjonowanie witryny w sieci?